luni, 16 aprilie 2012

Marius Pătrăşcanu, un nume de care vom mai auzi


Marius Pătrăşcanu este elev în clasa a XI-a la Grupul Şcolar "Regina Maria" Dorohoi. L-am întâlnit în spaţiul unei ore din "Şcoala altfel", când, la invitaţia psihologului Robert Lupaşcu, i-am însoţit pe Paraschiva Seliman şi Alexandru Surugiu, membri ai Filialei Nevăzătorilor Botoşani. Ei bine, Marius a jucat şah cu Alexandru Surugiu, apoi a recitat sonetul “Mângâierile unui orb” - cu real talent, iar în final a formulat câteva concluzii ale ineditei întâlniri. Totul cu maximă lejeritate, cu un limbaj elevat şi cu o fluenţă în vorbire şi în găsirea ideilor pe care nu o au mulţi dintre politicienii ce ne inundă televizoarele. L-am întrebat la ce facultate va da şi încă nu e decis. Oricum, după ce am văzut şi mai ales auzit în scurta mea vizită la liceul dorohoian, cred că e vorba de un tânăr de care vom mai auzi. Sigur de bine!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu