sâmbătă, 19 februarie 2011

Ana Saulea, de la Grupul şcolar "Dimitrie Negreanu" Botoşani - voluntarul lunii ianuarie 2011


Salut “Tineri pentru Tineri”! Sunt Ana Saulea, am 16 ani şi sunt din Republica Moldova. Învăţ în clasa a X-a la Grupul Şcolar “Dimitrie Negreanu” din oraşul Botoşani.
Ce e mai frumos decât să devii voluntar? Nu cred că am avut vreodată o astfel de experienţă plăcută. Am devenit voluntar în noiembrie 2010, după ce am mers timp de trei zile la cursurile prezentate de Oani şi Cristina. De atunci suntem o mare familie de “Tineri pentru Tineri ”.
Mereu mi-am imaginat cum e să fii voluntar, mai ales când ai o colegă de clasă care îţi spune tot timpul că: “a fost super la mare la Costineşti”, “e super să fii voluntar “.
Treptat mi-am urmat visul. Chiar aşteptam cu nerăbdare cursurile. M-am înscris cu mult timp înainte şi, spre marea mea bucurie, astăzi sunt mândră că fac parte din familia voluntarilor şi că pot purta acele tricouri “Tineri pentru Tineri”.
Îmi place foarte mult ceea ce fac şi ceea ce sunt, îmi place că văd tineri care se implică, că le pasă. A fi voluntar e un lucru mare. Ceea ce mi s-a întâmplat mie a fost ceva minunat. Datorită fundaţiei „Tineri pentru Tineri” mi-am făcut foarte mulţi prieteni, am reuşit să-mi dezvolt cunoştinţele şi să comunic mai bine cu cei din jur.
Acum susţin ore la liceele din oraş. Îmi place foarte mult chiar dacă sunt începătoare. Ţinta mea este să-i informez pe tineri despre HIV/SIDA şi să mă împrietenesc cu cei la care am ore, să-i îndemn spre „Tineri pentru Tineri”.
„Tineri pentru Tineri” este o parte din viaţa mea, este un scop al vieţii mele pe care, puţin câte puţin, vreau să-l duc spre împlinire. Vă iubesc „Tineri pentru Tineri”! (http://www.y4y.ro)

Un comentariu: