sâmbătă, 21 mai 2011

Proiect – antidrog conceput de elevi

La Grupul Școlar „Demostene Botez”- Trușești s-a derulat proiectul antidrog „E viața mea, Eu decid!” - el fiind gândit de patru elevi din clasa a IX-a, respectiv a X-a: Ancuța Ailenei, Alina Prisacariu, Andreea Melinte şi Vlad Tudosă, sub îndrumarea profesorului - psiholog Daniela Fecioru Cantemir.
Printre activități figurează: „Cafeneaua publică” (dezbatere între profesori, elevi, părinţi şi autorităţi locale), „Biblioteca Vie” (cu participarea unui reprezentant CPECA Botoşani), „Sunt voluntar mă implic” (Flashmob), „Fii conştient nu dependent” (concurs pe clase) ș.a.
„Mare impact a avut trainingul antidrog „Sunt voluntar, mă implic”, desfăşurat de nouă voluntari, cu participarea a 45 de elevi din întreg Grupul Şcolar. Ei eu fost împărţiţi în trei ateliere de lucru. Voluntarii le-au vorbit participanţilor despre consecinţele negative ale consumului de tutun, alcool şi etnobotanice, implicându-i în dezbateri, studii de caz, vizionări de filmuleţe, lucru pe grupe”, detaliază Vlad Tudosă, iniţiator al proiectului. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu