marți, 7 decembrie 2010

Concursurile de frumuseţe, între emoţii şi lumina reflectoarelor


* Ca în fiecare an, Colegiul Naţional “Mihai Eminescu” Botoşani şi-a trimis pe scena Casei de Cultură a Sindicatelor cei mai talentaţi si frumoşi elevi, pentru a participa la Balul Bobocilor 2010 * Am reuşit să le luăm interviuri celor doi câştigători, Dan Ilie fiind declarat  “Mister” şi în finala ToamneiBobocilor. De asemenea, Sabina Vieru, o altă participantă la Balul Bobocilor al C.N.M.E, ne va reprezenta împreună cu Dan Ilie şi în finala “TuşiRomânia”, programată pe 10 decembrie în “Club City Central”.
1.Cum a fost la repetiţii?
Ioana Prundeanu:  De repetiţii îmi va fi cel mai dor. Acolo mi-am făcut prieteni noi, atât participanţi cât şiorganizatori. La repetiţii am muncit mult, dar ne-am simţit în largul nostru, ultimele zile fiind mult mai extenuante decât celelalte.
Dan Ilie: La repetiţii a fost OK. Ne-am distrat împreună cu organizatorii si ceilalţi participanţi, deşi a fost obositor.
2.Ce v-a determinat să vă înscrieţi la bal?
I. P.: La început nu eram convinsă că ar trebui să particip, însă  prietenii mei apropiaţi au avut un cuvânt greu de spus.
D. I.: În mare parte m-au convins prietenii şi familia.
3.  Cum v-aţi simţit pe scenă?
I. P.:  La începutul balului am avut mari emoţii, dar am scăpat de ele după proba - surpriză.
D. I.: Am fost în largul meu pe scenă datorită galeriei care aclama.
4.  Care probă v-a plăcut cel mai mult?
I. P.: M-a încântat proba de seară, în special partea cu valsul, deoarece sunt pasionată de dans.
D. I.: Proba de zi a fost preferata mea, dar şi cea specială.
5.  Chiar, proba specială cum vi s-a părut?
I. P.: A fost una complicată şi cred că toţi sunt de aceeaşi părere. Nu mi s-a părut greu, însă a trebuit să muncim la ea mai mult decât la celelalte probe din bal.
D. I.: A fost distractiv şi interesant să ne costumăm şi să realizăm cum este să fii actor.
6. Ce părere aveţi despre ceilalţi concurenţi ? Dar despre parteneri?
I. P.: M-am inţeles foarte bine cu toţi concurenţii, fiind şi persoane pe care le ştiam deja, precum partenerul meu, Adi, pe care îl cunosc de opt ani.
D. I.: Concurenţii au fost pe măsura cerinţelor. Toţi am avut şi calităţi şi defecte.  Partenera mea m-a ajutat să îmi păstrez calmul, atât pe scenă cât şi în culise.
7. Ce alte premii aţi mai luat?
I. P.: Înafară de Miss Boboc am mai fost nominalizată şi „Miss Telegenie” şi am primit diploma pentru „Cel Mai Bun Dansator”.
D. I.: Pe lângă titlul de „Mister Boboc 2010” am mai primit şi cel de „Mister TuşiRomania” şi „Mister Telegenie”.
8. Cum te simţi că ai ieşit câştigător?
I. P.: A fost o experienţă frumoasă, în urma căreia am căpătat mai multă încredere în mine.
D. I.: Mă simt foarte bine şi sunt chiar surprins. Nu mă aşteptam ca din toţi concurenţii să câştig eu.
9.  Vei participa şi la Preuniversitaria?
I. P.: N-aş putea să răspund acum la o astfel de întrebare. Mai este mult până atunci.  Vom vedea.
D. I.: Multe persoane mă încurajează să o fac, dar sunt indecis în această privinţă. (Au consemnat Cristiana BORDIANU şi Corina FRUNZĂ, Colegiul Naţional „Mihai Eminescu” Botoşani)  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu