marți, 7 decembrie 2010

Dansul, o adevărată pasiune


Cătălina Finaşcu, unul dintre starurile Colegiului Naţional „Mihai Eminescu” Botoşani, este născută pe data de 20 octombrie 1992, în municipiul – reşedinţă de judeţ. În prezent ea este elevă în clasa a XI-a B a Colegiului şi membră a trupei de dans "Glamour". Cătălina a început să danseze la 13 ani, într-o trupă de dans modern la Palatul Copiilor Botoşani. Cu trecerea timpului, hip-hop-ul a început să o pasioneze din ce în ce mai mult. "Ştiind Trupa „Glamour” de ceva timp şi fiindu-i un fan înfocat, am dat o probă şi am fost admisă. Detest să-mi pierd timpul cu lucruri inutile, să ştiu că a trecut o zi fără să fac nimic. Aceasta este şi raţiunea pentru care m-am axat pe dans şi aşa reuşesc în fiecare zi să fac ceva nou. De la primii mei paşi în lumea dansului, părinţii nu au fost de acord cu noua mea pasiune. Ei credeau că repetiţiile şi strădaniile mele şi ale colegilor de trupă de a ajunge cei mai buni erau în detrimentul timpului alocat învăţatului. Am reuşit să-mi dozez timpul şi părinţii au fost de acord cu rămânerea în trupă, atât timp cât ţineam pasul cu cei mai buni din clasă”, povesteşte Cătălina.
Împreună cu Trupa „Glamour”, tânăra liceană a participat la evenimente marcante, unde a obţinut rezultate foarte bune: "Tărâmul copilăriei" , "Miss & Mister Botoşani" "Dance 4 Life", "Boom dance" ş.a.
Înafara dansului, Cătălina mai este pasionată de desen, intenţionând ca, pe viitor, să urmeze cursurile Facultăţii de arhitectură din Bucureşti. O dovadă clară a talentului Cătălinei este proiectul "Ambient" - susţinut de profesorul Adriana Jurma. Cu ajutorul colegilor săi, ea a reuşit să proiecteze cea mai frumoasă clasă din liceu.
"Îmi place să ies cu prietenii, ador ciocolata, excursiile, muzica şi dansul. Sunt o persoana punctuală, sinceră, urăsc să aştept sau să fiu aşteptată. Nu-mi plac oamenii prefăcuţi, care nu se ţin de promisiune", se descrie Cătălina.
De curând am aflat că vedeta noastră, Cătălina, vrea să înfiinţeze şi o trupă de dans în liceu. Noi o felicităm pentru toate realizările sale, ii urăm succes pe viitor şi sperăm să îşi continuie visul. Cătălina, ne mândrim cu tine! (Mădălina GOLOGAN, Colegiul naţional „Mihai Eminescu” Botoşani)                                                                                               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu